yay!

yay! sudah masuk 1April..maknanya dah masuk bulan baru. Sempena bulan bru, hari baru ni..harap2 semua persengketaan dapat dihentikan. Bawak2 la bertenang. Tapi jgn pulak main "april fool". 6t x pasal2 ade plak topik baru utk memulakan pergaduhan.

Aku rase lega sket skrg. Sebabnya proposal thesis aku yg sepatutnya kena hantar hri jumaat ni dah ditangguhkan. Hantar selasa next week plak. Harap2 semua berjalan lancar. Tp isnin dpan aku kena hantar assignment thermodynamics. Hari selasa plak ade quiz GGO. Hri khamis plak kena hantar assignment techno..huhu~ Bru aje nak rase lega sket, dah runsing balik. Esp GGO. Aku runsing ngan quiz GGO ni. Mane x nye, lecturer 2 mengajar macam ckp ngan org yg kat dpan2 aje. Dah la kelas bising macam pasar. Xpenah lg aku masuk class mcm 2. Huishh..makin runsing aku.

Hri jumaat ni aku kena daftar kursus plak. Nak kena susun jadual lg.ish3~ Skrg ni aku xtaw nak pilih yg mane 1 ni. Nak amik teori nombor, kaedah berangka atau pembolehubah kompleks?..Yg mane lg senang ye? Yg mane lg senang nk score?..Nampaknye aku kena survey2 ni.

1 benda yg pasti, exam dah dekat. Study xsempat2..hee~

2 Response to "yay!"

  1. piNky LuCiA says:
    April 1, 2010 at 10:46 AM

    hmm.. amik je yang mana pun.. sebb kalu tak amik skrg pun.. akan datang kena amik jugak.. huhu

  2. hana devushka says:
    April 1, 2010 at 1:26 PM

    x..kna pilih 1 je..yg llen xyah..