eXam..ExAm..ExaM!



dri kecik sampai besar,

hidup kite ni penuh dgn exam..
dari darjah 1 sampai la masuk universiti,

exam x habes2..

bile la nk habes exam ni?


oppss..

ape yg aku membebel ni?

aku nk lari blh?

nk lari dr exam!


paper Vibration, Wave & Optics aku td..

rase mcm hancus je..

ni la subjek yg paling aku x suke sem ni..

knp aku xsuke?
knp?
.
.

.
sebab..

class asyik batal!

nak dekat minggu2 last,
syllybus byk lg x cover..

so sume rushing2
last2
aku yg x paham!

ape la markah yg aku dapat subjek ni ye?
hrp2 ok ler..
sob2..(T_T)

8 Response to "eXam..ExAm..ExaM!"

  1. Hizami Rahim says:
    April 27, 2010 at 2:55 AM

    ahaha.
    biasa la tu.
    ;(

  2. Kapten says:
    April 27, 2010 at 4:27 AM

    aku pun x suka exam
    tp suka zaman belajar

  3. piNky LuCiA says:
    April 27, 2010 at 7:07 AM

    hahaha.. masuk sekolah jadi cikgu nanti pun ade exam gak nak naik pangkat. sampai bila2 pun exam tak habis dik oii...

  4. tun begia says:
    April 27, 2010 at 7:14 AM

    good luck exam tuh,

    salamm,

  5. AnjeRuby a.k.a Kak Abell says:
    April 27, 2010 at 7:26 AM

    gud luck exam...wat yg terbaik tau

  6. hana devushka says:
    April 27, 2010 at 2:56 PM

    zamy: gud luck exam!~

    kapten: rindu zaman sklh n matrix.

    pinky lucia: btol gak 2..nampaknye exam xkan habes smpai bile2..hehe~

    tun begia: thank u~

    k.ruby: thank u..(^_^) i'll do my very best!

  7. piNky LuCiA says:
    April 27, 2010 at 3:24 PM

    so prepair laa dr skrg untuk exam akan datang.. hahaha

  8. hana devushka says:
    April 27, 2010 at 8:38 PM

    sedang..hee~