tiada siapa menantiku disana..

Aku nak pulang ke rumah. Tapi tak ada orang yang menanti kepulanganku di rumah. Aku menangis, merintih..

Cehh..dengar macam emo filer..haha~ Sebenarnya aku nak balik hari ni.. Weekend kan.. nak la balik rumah, spend time with family. Tapi mak n ayah tak ada kat rumah. Diorang pergi Pahang. My untie nak pergi umrah this coming Tuesday. So, buat makan-makan sket. Kenduri doa selamat la lebih kurang. Aku nak ikut..Tapi tak dapat la. Coz malam sabtu baru balik. Sekolah start hari Ahad. Nanti tetiba mc plak aku nanti..huhu~

Takpe la..next week aku balik la. Jangan ada pape aktiviti plak next week. Nanti nangis aku tak balik rumah lagi. Cehh..dulu kalau tak balik rumah 2 bulan pun tak nangis, emo segala. Ni konon-konon duk dekat rumah, tetibe nak nangis sebab 2 minggu tak balik..

Pape pown.. Miz daddy n mummy..so much..muahhx!!~

2 Response to "tiada siapa menantiku disana.."

  1. piNky LuCiA says:
    March 26, 2011 at 7:48 AM

    amboi3.. mentang2 duk dekat.. nok balik sokmo.....

    ish3.. tak aci betul.. semua orang duk dekat ni!!

  2. hana devushka says:
    March 27, 2011 at 2:09 PM

    jom la pindah dkat umah semua..tp rasenya org 2 xde hrapan nak duk dkat umah..mungkinkah di gemencheh?..haha!~