hujan tersangat la lebat


aku baru blik dri lab..Hujan tersangat la lebat hri ni. Aku ada lab kul 2 td, so tepat jam 1.45, aku dan sahabat sejati aku trun la menuju ke bus stop. Tapi hujan tersangat lah lebat. Terpaksa meminjam payung dri housemate. Maklumlah, payung aku dah uzur. Hujan2 lebat macam ni, tak akan dapat bertahan.

Sampai kat bustop, kain aku dah basah. Adoii..ni xsmpai class lg. Tunggu punya 2nggu, bas x berhenti pown. Lpas satu, satu bas lalu. Tapi xde 1 pown berenti nak amik kitorg yg tgh bermandi hujan ni. Pakcik tlg berenti pakcik..kami mahu cepat smpai ke kelas.

Jam dah menginjak ke pukul 2.02minit petang. Bas xnak jugak berenti. Hujan makin lebat.

Dalam pukul 2.10, ade la pakcik bas yang sangat bermurah hati utk berenti amik kami semua. Terima kasih pakcik. Jasamu dikenang.

Sampai kat kampus, hujan masih lagi lebat. Terpaksa la meredah hujan yang lebat 2. Habes la baju aku yang cantek ni basah kena hujan. Sampai aje kat lab, baju aku habes basah. Kawan aku pown same, same2 basah. Pakai payung macam xpakai. Masuk lab, aircond lagi pasang. Macam duk kat kutub utara dah..sejuk..kaki aku dah cramp..hoho~ Hujan2..hujan rahmat agaknya.

Lab habes kul 5. Nasib baik hujan rintik2 aje. Malam ni ade class lg. Malasnye mahu ke kelas. Tapi xbley ponteng. 6t kena buat karangan yang detail..sebab ape xdtg class. Lecturer aku strict..huhu~

8 Response to "hujan tersangat la lebat"

  1. HEMY says:
    March 30, 2010 at 11:16 PM

    apa lah sangat nk wat karangan detail dh sll blogging..hahaha

  2. hana devushka says:
    March 31, 2010 at 3:41 PM

    haha..btol jgak..6t next class aku ponteng..hee~

  3. piNky LuCiA says:
    March 31, 2010 at 4:17 PM

    berani ponteng laa.. report kat mak.. hahahaha

  4. hana devushka says:
    March 31, 2010 at 4:50 PM

    haha..shhh..bocor rahsia..

  5. piNky LuCiA says:
    March 31, 2010 at 8:17 PM

    hahahaha.. =P

  6. hana devushka says:
    March 31, 2010 at 8:26 PM

    baik mkn kepok lekor rasa syg lg bgus..=p

  7. piNky LuCiA says:
    March 31, 2010 at 11:50 PM

    hmm.. tak sedap laa mak kata.. ish3...

  8. hana devushka says:
    April 1, 2010 at 12:31 AM

    biar la..nak jugak..nak jugak..nak jugak..=p