bulan mac=bulan persengketaan?

Sepanjang bulan mac ni, aku tgk byk pergaduhan timbul. tak kira la antara kawan2 rapat aku, kwn2 xrapat, kwn2 bau2 bacang..(hehe..). Benda yang sgt kecil boleh jadi tersangatla besar. Kadang2 benda yg xde kaitan pown blh ditarik2 jadikan topik utk pergaduhan.

Aku kadang2 hairan. Bulan Mac ni kenapa ramai sgt org bermusuh2an?. Knp ramai yg x dpt terima pendapat org lain, saling mengata, dan tak mahu menghulurkan kemaafan walaupun telah dipinta berulang2 kali.

Adakah bulan Mac merupakan bulan persengketaan?..kenapa semua org emo semacam je?. Aku pown jadi nak emo jgak ni.(ngee~)

Tp bulan Mac pown dah nk habes. Harap2 dgn kedatangan bulan April ni, semua org dah cool balik.. Klu musuh jd kwn, klu kwn jd shbt, klu shbt jd teman, klu teman jd ape?..(^_^)

8 Response to "bulan mac=bulan persengketaan?"

  1. piNky LuCiA says:
    March 29, 2010 at 9:44 PM

    kalau teman jadi laa bf.. hehehe

    tak de pun bergaduh.. cuma kerap bertekak dengan a.wan.. geram betul..

    tapi bulan mac, bulan yang bz.. meh tolong urut badan.. dah sakit badan ni.. huhu

  2. hana devushka says:
    March 30, 2010 at 2:40 AM

    oloo ciannye..meh cni nk urutkan..blik trg mkn kepok lekor x?..hehe

  3. piNky LuCiA says:
    March 30, 2010 at 10:31 AM

    heheheh.. nak3..

    makan.. tapi sikit je.. tak sempat.. keje banyak.. huhu

  4. hana devushka says:
    March 30, 2010 at 1:10 PM

    rindunye keropok lekor rasa syg..huhu~

  5. piNky LuCiA says:
    March 31, 2010 at 4:08 PM

    mak kata.. kopok lekor rasa sayang dah tak sedap macam dulu lagi.. huhu

  6. hana devushka says:
    March 31, 2010 at 4:52 PM

    oloohh..cam2 ke?..sdey3~~

  7. piNky LuCiA says:
    March 31, 2010 at 11:49 PM

    hmmm.. kena try kopok lain plak.. hihi

  8. hana devushka says:
    April 1, 2010 at 7:24 AM

    sng2..wat kepok sdri ar plak..puas hati..tee hee~