..akhirnya~

ahkirnya...stlh hampir seminggu idup aku tanpa streamyx..die kembali semula..yay!
haha~

ni sume salah pencuri kabel 2..sdap2 aje curi kabel ye..smpai aku xleh on9..insaflah kamu wahai pencuri2 kabel..ngee~

hri ni aku g class sperti biasa..tp....class batal la plak..adoii..aku n the gang xtaw nk buat ape..tetibe kwn aku ajak pegi derma darah kat library..hri ni hri last katanya..

aku pown ikut aje..aku sbnrnya takut jarum..tp buat2 brani je..hua3~

smpai kat sna..

ok. timbang berat dlu. okay. pass. check darah. awak darah O ni.
dah breakfast?


da..


mkn ape?


biskut.


brape keping?

3 keping.

xckup ni. klu nak derma darah, kena mkn lbey sket. tido pukul brape smlm?

kul 3.


bgn?


kul 8.

hrmm..klu nk derma darah. tido kena lbh 5 jam.

owh..


so..aku cancel derma darah..aisshh..tgk je la kwn aku derma..byk darah..ha3~

:::hri ni baru aku taw darah aku O..ingatkan A atau B coz parents aku A n B..tp atuk aku O..ikut atuk aku la ni..hee~

6 Response to "..akhirnya~"

  1. piNky LuCiA says:
    March 17, 2010 at 8:20 AM

    waaa.. darah O ke? kak darah pe plak.. nak tahu jugak.. ngeh3..

  2. hana devushka says:
    March 17, 2010 at 8:56 AM

    sile la pegi derma darah..ha3

  3. piNky LuCiA says:
    March 17, 2010 at 11:45 AM

    hehehe.. takut.. lalala~

  4. hana devushka says:
    March 17, 2010 at 10:47 PM

    takut ape?..takut jarum?..takut darah?..atau takut nurse?..
    erm..mesti takut sakit ni..ngee~

  5. piNky LuCiA says:
    March 18, 2010 at 11:48 AM

    takut semua.. haha

  6. hana devushka says:
    March 18, 2010 at 7:59 PM

    yg takot 2 la mesti buat..kan?..hee