Black n White Contest~

Balik aje dari Karnival Riang Ria Raya di kolej, aku terus menekan butang ON di lappy kesayangan. Kemudian icon Mozilla Firefox aku click. Lalu aku masuk blog kesayangan aku ni. Aku baca komen-komen. Owh, ada satu komen dari Pinky Lucia.

"cik Hana... anda di tag untuk join contest black and white hehehe.."

Tag? Contest? Lalu aku masuk blog cik Pinky Lucia pula. Owh, contest dari En. KisahCreativeHeart rupanya. Aku click pula link tuan punya penganjur contest ni (KisahCreativeHeart). Aku baca tajuk entry nya.. "Black and White Contest". Aku scroll down page tersebut. Owh. Ada syarat-syarat penyertaan. Aku baca syarat2 tersebut dengan teliti. Syarat-syarat penyertaan contest black n white tersebut adalah seperti berikut:
  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • PENTING.... sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini yup... nanti sy xtau plak..

Upload gambar? Urm..nak upload gambar yang mane ye?..Aku ligat berfikir. Aku terus membuka folder-folder gambarku. Mencari-cari gambar yang sesuai yang boleh diupload. Yang penting, mesti ada gambar aku dalam tu ye.. Setelah penat mencari..Aku memilih gambar ini. Gambar bersama my bff..hee(^_^)


Okay..syarat yang seterusnya. “Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...”. Lalu aku tekan butang “Follow” di blog En KisahCreativeHeart.


Syarat yang seterusnya, “Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...” Okay, aku pown buat la apa yang patut.

Next.. “Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..” Aku pun mula memikirkan siapakah gerangannya yang bertuah, yang akan di tag oleh aku nanti. Setelah berfikir secara bijaksana dan memikirkan baik buruk nya (laugh~), aku telah memilih..jeng3~:

Hehe..Zamy..selamat mencuba..(^_^)


2 Response to "Black n White Contest~"

  1. piNky LuCiA says:
    August 29, 2010 at 2:03 PM

    wah.. tahniah kerana menyertai contest. dah tinggalkan link lom? hehehe.

    n good luck.. lalalala~

  2. hana devushka says:
    August 30, 2010 at 1:19 AM

    dah..hoho~