menu berbuka

menu berbuka hari ini agak special sedikit ye. kamu tanya kenapa? sebabnya chef hari ini di import khas dari johor..huhu(^_^). Chef Riz sangat berbakat dalam masak-memasak ni. Jom kite jenguk ape yang chef Riz masak hari ini. Aku buat ape? aku tak buat pape. aku hanya bertindak sebagai penolong chef sahaja. tolong tengok itu memang kerja aku.haha(^_^)


-sardin masam tak manis-manis-


-sayur campur campak!-


..inilah menu berbuka orang bujang..ngeh3~~

6 Response to "menu berbuka"

  1. piNky LuCiA says:
    August 22, 2010 at 12:47 AM

    sardin? hehehehe.. u makan sardin ke yang... i tak pernah dengar pun u makan.. huhu

  2. i'm shin... i'm inesen says:
    August 23, 2010 at 1:46 PM

    nyum nyum.. menyelerakan ar sayur tu

  3. hana devushka says:
    August 25, 2010 at 12:13 AM

    pinky: sardin sbnrny i x suke..tp kwn i masak..i mkn jer la..haha~

    shin: nak ke?..sile2..huhu~(^_^)

  4. piNky LuCiA says:
    August 25, 2010 at 11:48 AM

    hahaha.. betul la sangkaan i.. kikiki.. family kita memang tak makan sardin.. semua makan benda yg fresh je..laalaa~

  5. hana devushka says:
    August 26, 2010 at 2:48 AM

    yup..i rindu sayur2 kat umah..haha~

  6. piNky LuCiA says:
    August 27, 2010 at 4:48 PM

    hehe.. sayur2 yg segar.. nyummy3.. haha