boleh x ?

boleh x aku bebas?
boleh x aku pergi?
boleh x aku tinggalkan semua?
boleh x aku lupakan semua?
boleh x aku abaikan semua?
boleh x aku membenci?
boleh x aku menyukai?
boleh x aku disayangi?
boleh x aku terbang jauh?
boleh x aku buang kehidupan sekarang?
boleh x aku mulakan dunia baru?
boleh x aku mengejar mimpi?
boleh x aku ikut kata hati?
boleh x aku hampakan orang yang aku sayang?
boleh x aku menipu?
boleh x aku aku menggapai?
boleh x aku buat semua?
aku tahu semua itu mungkin.
cuma keberanian shj diperlukan.
tapi bilakah akan aku dapat mengumpul keberanian untuk merealisasikan segalanya?
hanya satu yang mustahil.
aku x boleh putarkan masa.
semua yang berlalu tetap berlalu.
tiada apa yg boleh diubah.

itulah hakikat sebenar kehidupan.

2 Response to "boleh x ?"

  1. piNky LuCiA says:
    October 5, 2009 at 12:11 PM

    semua boleh..... asalkan ade semangat.. so bersemangatlah kamu.. hehe

  2. hana devushka says:
    October 6, 2009 at 2:45 AM

    hoho..realiti x semudah i2..haha~