pening lalat, bukan pening mamat

Urgghh..!!~~ Aku dah nak termuntah dah buat worksheet ni. Lecturer aku nak datang observe khamis ni and ahad depan. Aku dah macam dapat rasa yang mata hitam aku dah bertukar corak jadi ubat nyamuk..


[Picture] Jangan kamu cari mancis plak..
Nanti habes mata aku tak dapat melihat lagi..ngee~



Cuba memahami tajuk momentum telah meletakkan aku ditahap momentum tertinggi. Perlanggaran saraf-saraf otak aku menghasilkan elastic collision dan explosion. Sungguh menggerunkan.

Aku mahu"REHAT".. tetiba jadi macam tajuk novel Ain Maisarah plak.. "Aku mahu BULI", "Aku mahu sais 'S' "..haha~ Macam tak cukup rehat je. padahal semalam dah bantai tidur 10 jam!

Ehh..aku ada dengar pasal telur ayam tiruan. Ada jugak ye tiru-tiru telur ayam. Semua nak tiruan..Jenama tiruan..hanphone tiruan.. Silap-silap nanti..air tiruan pown ada..ngee~

3 Response to "pening lalat, bukan pening mamat"

  1. ♥ p a A n i ♥ says:
    April 11, 2011 at 9:49 AM

    skolah tu suruh ko ajar fizik ke wes?

  2. piNky LuCiA says:
    April 13, 2011 at 12:55 PM

    hahaha. jangan jatuh time lecturer observe sudahhh.. sg luck..

  3. hana devushka says:
    April 13, 2011 at 9:06 PM

    paani:
    yer..aku kena ajar math n physics..huhu~

    pinky lucia:
    okay2..thanks 4 d wish!~