tesis oh tesis..terima kasih kerana mengundurkan diri dari jadual hidupku..

setelah 12 jam mengadap lappy tanpa henti
akhirnya
aku siapkan jugak tesis kesayanganku ini
alang2 dah siap tesis ni..
mesti la aku kena tulis penghargaan sket utk tesis aku ni



PENGHARGAAN
Syukur ke hadrat ilahi kerana dengan izinNYA, dapat juga saya lengkapkan tesis ini. Pertama-tamanya terima kasih kepada tesis ini sendiri kerana telah menyiapkan diri sendiri. Dikesempatan ini juga saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada lappy kesayangan saya atas sumbangan dan dorongan yang begitu mantap, dan juga tanpa beliau maka tidak sempurna lah tesis saya ini. Terima kasih juga kepada Momo kerana sudi menemankan saya ketika semua lena diulit mimpi. Sekian terima kasih.

HANA DEVUSHKA
111000111

haha
dah siap pown karangan penghargaan aku..
mata pown dah jadi lebam dah
gara-gara mengadap skrin laptop ni lama sangat..
dah macam ni ha mata aku..

-credits to google-


pada waktu dan saat ini
aku dah xbley pikir mende lain dah..
mata dah nampak bantal dan katil dah..


-credits to google-


muka bahagia giler
sebab dah siapkan tesis
hua3~~


-my cutey Momo-


5 Response to "tesis oh tesis..terima kasih kerana mengundurkan diri dari jadual hidupku.."

  1. piNky LuCiA says:
    October 25, 2010 at 5:11 PM

    kucing tu bahagia jugak ke? hehehehe.. baru ku tahu, muka mu sepertinya.. lalalala

  2. hana devushka says:
    October 26, 2010 at 4:55 AM

    lbey kurang la..haha~

  3. piNky LuCiA says:
    October 27, 2010 at 1:52 PM

    hhahahaha...

  4. hayate says:
    January 28, 2011 at 3:17 PM

    memg cute...kucin* tuh memg cute~..haha

  5. hana devushka says:
    April 13, 2011 at 9:36 PM

    kucing 2 mmg cute..mcm tuan dia la..haha~