senyuman 5 sentimeter

Lebar senyuman aku keluar dari bilik Dr.. Heh..lesson plan aku diterima..kui3~ Risau gak la aku Dr kritik lebih2..tapi ok aje. Alhamdulillah..

Daripada depan bilik lecturer sampai ke pintu pagar kampus, senyuman aku selebar 5 sentimeter. Tapi selepas 10minit menunggu bas yang tak sampai-sampai, dan dengan manusia yang ramai giler setia menunggu bas yang tak jugak muncul.. senyuman aku sudah berkurang kepada 0.5 sentimeter. Nasib baik dia tak kurang lagi kepada -2.7 sentimeter.

Aku sabar..mood tengah baik ni..senyum..senyum..dan senyum..(^_^)

Esok aku ada macrotreaching..wuhuu~~ nervous nya..(@_@)
DO YOUR BEST HANA!~ GANBATE!~

3 Response to "senyuman 5 sentimeter"

  1. Hizami Rahim says:
    September 22, 2010 at 5:41 PM

    good luck~

  2. piNky LuCiA says:
    September 23, 2010 at 9:18 AM

    buat elok2.. tambah kan 5 cm lagi senyum lepas present.hehe

  3. hana devushka says:
    September 23, 2010 at 7:28 PM

    zamy: thanks..(^_^)

    pinky lucia: senyuman dah kurang 3cm lpas present..huhu~
    nak kena buta reflection plak ni..