o o o balik kampung..(Happy mood~)

waahh..
hari ni aku balik kampung
flight pukul 9 malam
so
pukul 3.30 nanti aku naik bas gi KL..

waahh..
excited excited
double excited
triple excited

dah lama tidak menatap wajah-wajah orang kesayangan.
Macamana agaknya mereka semua
Ada berubah dari segi fizikal
ataupun emosional?

Yang pasti
adik aku yang baru masuk form 1 tu,
mesti fizikalnya ada perubahan
adik aku yang form 4 tu pula
dengar kata
emosinya sudah ada peningkatan yang baik
tidak lagi seperti kanak-kanak
tidak lagi emosi tak tentu pasal
semakin menginjak dewasa
gembiranya..(^_^)

Semalam aku dapat sms. Dari adik aku yang sedang belajar di UITM sekarang. Dia cakap TV kat rumah tak OK. Owh. Sedih. Tak boleh la aku tengok Adamaya lepas ni. sob2..(T_T). Nak tengok on9, internet rumah aku pakai tmnet je..Mane la mampu untuk bukak halaman tv3. Ish3. Habes la cuti dua bulan aku tanpa tv nampaknya.

Tapi kerja aku cuti ni banyak juga. Aku perlu buat temubual untuk thesis aku. Nampaknya jenuh la aku nak buat transkripnya. Sudah terbayang hari-hari yang akan aku lalui semasa proses menyiapkan transkrip. Mesti sakit belakang mengadap lappy kesayangan ni. Owh. Ada sesiapa mahu membantu ke? Free of charge. hee~

Yang pasti, selama tempoh aku berada di rumah..kekerapan aku untuk update blog sangat la sedikit. Mana nak tahan internet macam siput sedut. Siput lagi laju rasenya.(laugh~). Okay semua yang sedang bercuti dan yang akan bercuti..Selamat bercuti. Happy holiday. Pastikan anda pulang ke kampung dan peluk cium parents masing-masing. Okay. Aku nak gi packing barang ni. Bas kul 3.30 tapi satu pown tak packing lagi. 3jam lagi ok..

Sekali lagi..Selamat Bercuti buat diriku..haha~

1 Response to "o o o balik kampung..(Happy mood~)"

  1. piNky LuCiA says:
    May 5, 2010 at 3:34 PM

    esok i balik juge.. suka buat orang jeles.. ;p hehehe