aihh..jiran aku buat party ke?


jam dah menginjak ke 2 pagi. Tapi rumah jiran aku masih lagi bising. Dari petang tadi lagi, memekak je. Kalau sembang2 tu, jangan la sampai mengganggu orang lain. Wahai jiranku, jiranmu ini mahu tidur. Dan aku percaya orang lain juga mahu tidur.

Tapi yang aku peliknya. Ada suara lelaki sekali. Korang tak reti balik rumah ke? Dah pukul dua ni weyh. Takkan kau nak bermalam dekat rumah tu kowt. Agak-agak la sikit. Adoii..tolong la senyap sikit, jadi budak yang baik dan balik rumah masing-masing.

Tapi nasib baik diorang tak karoake. Kalau tak, lagi haru-biru jadinya. Keluar suara-suara yang tak berapa nak menyumbang. Aku rasa kalau diorang tak senyap lagi, nanti akan ada la suara-suara warning dari jiran-jiran diorang ni.haha~

Selamat malam semua..(^_^) Tido nyenyak dan mimpi indah. Owh..jangan lupa peluk bantal busuk masing-masing..~

3 Response to "aihh..jiran aku buat party ke?"

  1. piNky LuCiA says:
    May 5, 2010 at 9:59 AM

    hmm.. susah jugak kalau dapt jiran macam tu.. tak faham bahasa inggeris.. haha

  2. hana devushka says:
    May 5, 2010 at 12:09 PM

    haha..tu la..hri 2 dah ade org sound baek punye..tp buat lg..memang xpaham bahasa inggeris ni..

  3. piNky LuCiA says:
    May 5, 2010 at 12:18 PM

    haha.. ish3.. setuju.. dia xfhm bhsa inggeris.. hihi