Higher Achiever

hri sab2 lpas, aku ade join program motivasi..
.."anda blh cemerlang di IPT"..
ha3..dah sem 6 bru nak join program mcm ni..
antara topik2 hangat yg dibincangkan ialah..
mcmn nk jd pljr yg berprestasi tinggi..
huhu~
mcm2 la cri2 pljr yang 'berprestasi tinggi' ni disenaraikan..
tp yg hairannya..xde 1 pown cri2 tu ade kat aku..
aishh..ape nk jadi ni..
org sblh aku ckp..xpe la..ade 1 sem lg..ha3~
apakah?..
adakah dlm tempoh 1 sem ini..aku blh mejadi 'higher achiever' ini?
hmm..sukar aku nk yakinkan dri sdri..lol~
tp..xpe..dpat jgak air soya 'soy talk' ngan roti gardenia "squiggles"..
at least..motivasi free..dgr je la..
aktiviti yg diakan pown agak menarik..
berkaitan nombor..
mestilah aku yg kos math ni ckp menarik..
bcoz sesuai dgn jiwa aku..
cube try buat dkat pinky lucia..agak2..menarik ke?..ngee~

0 Response to "Higher Achiever"