wajah ceria digemari ramai


aku sangat suka tengok gambar-gambar yang ceria. esp wajah manusia-manusia yang sangat ceria. tak kisah la wajah kanak-kanak, remaja, dewasa mahupun warga emas. yang penting ceria. bila aku tengok gambar-gambar yang berwajah ceria ni, aku pun turut ceria juga. melihat wajah-wajah yang ceria ini adalah terapi yang cukup baik untuk aku di waktu kesedihan.


aku juga suka menatap wajah kanak-kanak yang comel dan innocent. (^_^).. Bila berada di rumah, album gambar keluarga akan ku selak-selak melihat tanpa jemu wajah-wajah adik-adik ketika kecil. amat comel dan mencuit hati.

bila tengah menangis, kalau terpandang wajah yang comel itu, serta merta tangisan aku akan terhenti. comelnya.. sangat comel.(^_^)

4 Response to "wajah ceria digemari ramai"

  1. Fakhrur Razi berkata says:
    July 27, 2010 at 11:08 AM

    hohoho mmg hebat mereka nih..
    kalau dorg mntak sesuatu rasa ssh nk tolak sbb mereka sgt innocent XD

  2. AiZ says:
    July 27, 2010 at 12:12 PM

    memang terapi yg terbaik untuk menceriakan hidup kita.. ^__^ buktinye leh tanya kat budak-budak.. ^__^

  3. AHMAD AFIQ says:
    July 27, 2010 at 10:28 PM

    lagi2 yg tembam2 pipi. geram kot

  4. hana devushka says:
    August 9, 2010 at 1:11 AM

    btol 2..mereka2 ni la yg slalu dtg umah cri mknn..mintak roti bakar la..nak air sunquick la..mcm2..dtg2 je, bukak peti ais..ngeh3~