realiti x= fantasi

blan2 puase ni..tetibe trase rindu dgn family..bile rase rindu dtg..mule la tringat pasal kenangan2 bersama..benda happy dan kelakar la yg slalu singgah kat kpala..


..aku tetibe tringat tyme aku pegi pjbt yayasan dgn adik aku..nk uruskan pasal duit sket..
tetengah menunggu giliran kat si2, tetiba ade sorang akak ni datang dan terus pergi ke kaunter. “boleh saya jumpa dengan Puan Juriah?”. Prosedur biasa la bila pergi pejabat mane2. Kena hormat sikit kat staf kat si2. Kena letak panggilan Puan ke Encik ke Tuan ke Dato’ ke.haha.


..dan tetibe, aku terkejut besar. Sebabnya orang yang jaga kaunter 2 tetibe menjerit. “Kak Ju..Kak Ju..ade orang nak jumpa ni..” Satu office 2 boleh dengar die jerit. Aku bukannya ape. Sebab biasanya kalau aku tengok dalam cerita2 drama ke movie ke, orang yang jaga kaunter tu akan tekan intercom dan cakap, “Puan Juriah, ade orang nak jumpa puan.” Haha. Lebih kurang macam 2 la. Rupa2nya realiti ni x same dengan yang ditunjukkan dalam wayang.

Aku dgn adik aku pown mula la berbisik..lain kali xblh percaya sgt crite kat tv ni..haha

0 Response to "realiti x= fantasi"